Google Marketing Livestream

Újdonságok a 2021-es Google Marketing Livestreamen

Az idén megrendezett Google Marketing virtuális esemény során a Google vezetői a platform egészére nézve osztottak meg új innovációkat, változásokat és megvitatták a legfrissebb információkat az iparági szakértőkkel. Körkép Az előadást a Google üzleti vezérigazgatója nyitotta meg összefoglalva a világ jelenlegi helyzetét, ahogy továbbra is folyik a küzdelem a COVID ellen. A vezérigazgató kifejezte háláját Read more about Újdonságok a 2021-es Google Marketing Livestreamen[…]

pop-up ablak

A pop-up ablakok használata a SEO negatív befolyásolása nélkül

Ahogy a Google leértékelte a tolakodóan felugró és egyéb agresszív közbeiktatott ablakokat annak érdekében, hogy fokozza a mobil felhasználói élményt, nagy mértékben befolyásolta a hagyományos pop-up ablakok általános használatát. A SEO szakértők folyamatosan megkérdőjelezték, hogy továbbra is érdemes-e használni a felugró ablak funkciót vagy sem. Mindenesetre, a pop-up ablakok használatával történő hirdetés valóban működőképes. http://<a Read more about A pop-up ablakok használata a SEO negatív befolyásolása nélkül[…]

Kategóriák SEO

Professzionális Google Ads ajánlattétel

Cikkünkben egy olyan Google-technológia kerül bemutatásra, amire szinte biztos, hogy szüksége van egy vállalkozásnak, hogy hatékonyabban szerepeljen a Google hirdetési versenyében. Ismertetjük az automatizált ajánlattételt, hogy miképpen működik és mikor a legjobb használni, valamint részletezzük a Google automatizált és intelligens ajánlattétel funkciójának a fő előnyeit. Mi az automatizált ajánlattétel? A Google automatizált ajánlattételi stratégiája nemcsak Read more about Professzionális Google Ads ajánlattétel[…]

Christmas sale shopping

Három új Google-módszer a vásárlóknak megtalálni a legújabb ünnepi ajánlatokat

A tavalyi ünnepi időszak során az USA-ban a Google platformját többen használták a vásárlásaikhoz, mint bármilyen más forrást. Továbbá világszerte a vásárlók 40%-a azt állítja a versenyképes árú termékek keresése kapcsán, hogy a Google-ra mennek megtalálni a legjobb ajánlatokat. Ahogy már egyre több ember vásárol online az ünnepek alkalmával, a kiskereskedéseknek fontos lesz gyorsan alkalmazkodni Read more about Három új Google-módszer a vásárlóknak megtalálni a legújabb ünnepi ajánlatokat[…]

Miért fontos a márkaismertség építése a marketingben?

10 létfontosságú marketingtipp gazdasági válság idejére

A jelenleg zajló koronavírus-járvány hatásai egyre jobban érezhetőek már a vállalkozások életében. Mivel ennek hatására egy gazdasági válságot prognosztizálnak, nem meglepetés, hogy ennek feldolgozása sokak számára nehézkes. Ahogy a vállalkozások kénytelenek szembenézni a válság következményeivel, a költségek csökkentése az elsődleges szempont. Egy ilyen helyzetben ösztönösen kérdőjeleződik meg a marketing-költségvetés értéke. Azonban ilyenkor sokan nem realizálják, Read more about 10 létfontosságú marketingtipp gazdasági válság idejére[…]

KIA commercial

Hirdess luxusterméket sikeresen! − 5 marketingstratégia, amivel tarolni fogsz

Nem véletlen, hogy a Gucci marketingcsapata nem száraz tájékoztató reklámfilmekkel mutatja be a frissen piacra dobott tigrismintás kézitáskákat. Mint ahogy az sem, hogy az Oxygen Wellness nem bombázza óriási kedvezményekkel azokat, akik újévkor megfogadják: „Mostantól tényleg egészségesen fogok élni és rengeteget fogok edzeni!” Meg hát valljuk be őszintén, soha nem fogunk látni hörcsögöket Bentley reklámvideóban Read more about Hirdess luxusterméket sikeresen! − 5 marketingstratégia, amivel tarolni fogsz[…]

facebook-mistakes

15 tipikus, súlyos hiba, amit Facebook oldaladdal elkövethetsz

A teljesség igénye nélkül összeszedtünk 15 rendkívül gyakori és meglehetősen súlyos hibát, amit a Facebook oldalával számtalan hazai (és nyilván határainkon kívüli) cég, szervezet, intézmény elkövet, mellyel bizalmatlanságot, trehányságot, vagy akár unszimpátiát kelt saját magával kapcsolatban, magyarul rombolja a self brandet. Nos, lássuk azt a listát! 1️⃣ személytelen, homályos, rossz minőségű borítókép, profilkép😶 A vizuális Read more about 15 tipikus, súlyos hiba, amit Facebook oldaladdal elkövethetsz[…]

Google display rejected image

Nem megengedett a hiányos, a villogó, a homályos – elutasított display képek

Szigorúbban ellenőrzi a Google a display hirdetések képeit Érdemes átnézni a display hirdetéseket, mert elutasított képeink, vagy korlátozott komplett hirdetéseink lehetnek az újabb szigorúbb elbírálásoknak köszönhetően. A kép-policy szerint nem megengedettek a: Fejjel lefelé vagy oldalra fordított képek, illetve olyan képek, amelyek nem foglalják el a választott képmérethez tartozó teljes területet.   Elmosódott, nem világos, Read more about Nem megengedett a hiányos, a villogó, a homályos – elutasított display képek[…]

A tinik, akik YouTube-nézésből élnek

A Neverthink egy válogatott, témákba sorolt csatornákból álló internetes videógyűjtemény. Akár a háttérzajként szóló tévét, ezt is bekapcsolhatod főzés vagy takarítás közben, vagy ha csak szeretnéd, hogy menjen valami, de nem tudod, mit néznél.

A finnországi Helsinkiben a Neverthink csapata egész nap YouTube-videókat nézve állítja össze a csatornák műsorát. […]

lidl

Mi a baj a Lidl oldalával?

A múlt héten megrendezésre került VII. Marketing Fesztiválon villám SEO elemzéssel segítettünk sok vállalkozónak, hogy weboldala miért nem szerepel jól a Google találati listáján. Sajnos a Lidl nem igényelt a helyszínen ilyen elemzést, de látva, hogy a svéd húsgolyó kifejezésre, a jól sikerült a Facebook posztjuk és az ezzel együtt elindult rengeteg híroldalon megjelent cikk Read more about Mi a baj a Lidl oldalával?[…]