2015. március 21.

Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás (SEO) ár-érték arányban az egyik legjobb marketingeszköznek számít jelenleg. A hatékony keresőoptimalizálás lényege, hogy olyan honlapot készítsünk, amely mind az ügyfeleinknek, mind a keresőmotoroknak a tetszését elnyeri.

KeresőoptimalizálásA honlapunknak arról kell szólnia, amivel foglalkozunk, kihangsúlyozva a főbb tevékenységi területeket, megtűzdelve olyan kreatív ötletekkel, amelyek által honlapunk különlegesebb, felkapottabb lesz, mint a konkurenciáé. Ahhoz, hogy a Google találati listáján eséllyel induljunk a jó helyezésekért, fontos, hogy a weboldal megfeleljen a Google webmestereknek szóló irányelveinek és Google barát módon legyen kialakítva (on-site SEO). Minél jobban sikerül egy weboldal szerkezetét, tartalmi részét optimalizálni, annál könnyebb dolgunk lesz jó helyezést elérni a számunkra fontos kulcsszavakra.

Amennyiben a honlap belső keresőoptimalizálása kész, akkor további helyezésjavulást lehet elérni az oldalra mutató linkek számának minőségi gyarapításával (off-site SEO) egészen addig, amíg el nem értük a Google találati listáján az első helyet.

Természetesen a keresőoptimalizálás ennél összetettebb, ez csak a lényeg. A keresőoptimalizálás nagy szakértelmet, tapasztalatot és naprakészséget igényel. Amennyiben hatékonyak voltunk a keresőoptimalizálás terén, akkor honlapunk a találati lista elején fog megjelenni, így hozva számunkra ügyfeleket, megrendeléseket.

Mit takar cégünknél a keresőoptimalizálás?

  • A keresőoptimalizálás indulásaként kulcsszókutatással feltérképezzük azokat a keresési kifejezéseket, amelyek a megbízónk számára bevételt hozhatnak. Ennek részeként statisztikákat is tudunk biztosítani, amelyből előre kalkulálható az azzal járó haszon, amikor az adott kulcsszavakra elérjük a Google találati listáján az első helyeket.
  • A második fázisa a keresőoptimalizálásnak, amikor a weboldalt részletes átvizsgálásnak vetjük alá, hogy feltárjuk azokat a hibákat, amelyeknek a javításával Google-baráttá tehetjük a honlapot.
  • A keresőoptimalizálás ezen részeként ellenőrizzük, hogy a weboldal rendelkezik-e Search Console fiókkal, rendesen be van-e állítva az Analytics fiókja.
  • Mikor a weboldal már teljesen Google-barát és mindent megtettünk, amit a technikai SEO megkövetelt, jöhet a következő fázis, az oldalra mutató linkek számának a gyarapítása úgy, hogy az a Google szabályzatának is megfeleljen. Ez a keresőoptimalizálásnak a leghosszadalmasabb fázisa, azonban már 1-2 hónap után is jelentkeznek eredmények, amelyek egyre jobbak lesznek, egészen addig, míg elérjük minden kitűzött kulcsszóra az első helyezéseket.
  • SEOKeresőoptimalizálás megrendelésekor nem csupán a megrendelő weboldalát nézzük át, de azt is megmutatjuk, hogy az azon a területen sikeres konkurens mit csinált jobban.

Tekintettel arra, hogy minden weboldal más-más szintről indul, illetve az egyes piaci szegmensek között is különböző a verseny, így a keresőoptimalizálás díjának kiszámításakor, ajánlatadáskor egyedi, cégre szabott árakat biztosítunk, amely tartalmaz egy előrejelzést is, hogy az adott területen mennyi idő alatt, milyen eredményeket lehet elérni. A sikerhez nagyban hozzájárul az a szakmai tapasztalatunk, amelyet az elmúlt 13 év sok-sok projektjének sikerre vitele szerzett számunkra.

Keresőoptimalizálási árajánlatért keressen meg minket bizalommal:

Küldj üzenetet:

Tekintettel arra, hogy a Google folyamatosan finomítja a rangsorolásért felelős algoritmusait, így mi is mindent megteszünk azért, hogy naprakészek legyünk és rendszeresen fejlesszük tudásunkat a keresőoptimalizálásról. Weboldalunk cikkek részén sok érdekes, hasznos írást találhat mind SEO, mind Google Ads témában.

Néhány keresőoptimalizálással foglalkozó cikk a kínálatból:

Keresőoptimalizálás 2020-ban – mit várhatunk és mi a teendőnk?

A Google egyes fejlesztései előre kalkulálhatóak, többek között azért is, mert a Google szóvivői rendszeresen kifejtik, hogy mit szeretnének elérni az algoritmusfrissítésekkel. Az egyik fő cél természetesen az, hogy az erőltetett keresőoptimalizálással előrejuttatott weboldalakat visszább sorolja és az értékesebb, minőségi tartalommal rendelkező weboldalakat részesítse előnyben a SERP-ben (Search Engine Results Page), vagyis a találati listán. A Google hivatalos nyilatkozatai mellett természetesen az elmúlt évek publikált frissítéseiből is elég jól ki lehet következtetni, hogy mire számíthatunk a Google-től a jövőben. Keresőoptimalizálás 2020 cikkemben bővebben olvashat a várható 2020-as SEO-ról.

Off-site keresőoptimalizálás napjainkban – ki hogyan csinálja?

A Google találati listáját összeállító algoritmus egyrészt vizsgálja a weboldalak felépítését, tartalmi részét, amellyel az on-site SEO foglalkozik, de legalább ugyanekkorra szinten kerül számításba az is, hogy az oldal hány és milyen hivatkozás mutat más weboldalakról. Ez utóbbival foglalkozik az off-site SEO, vagy linképítés. Tekintettel arra, hogy a linképítéssel évekig nagyon könnyen lehetett manipulálni a Google találati listáját, így érthető módon a Google fejlesztői is nagyobb hangsúlyt tettek az elmúlt években arra, hogy a túlzottan manipulatív off-site keresőoptimalizálási technikákat kiszűrjék, ezáltal javítva a felhasználói élményt a találati listán. Ennek köszönhetően a linképítés napjainkban sokkal nagyobb szakértelmet igényel, mint évekkel ezelőtt. Erről rövid összefoglaló írásunkat itt találhatja.

PR cikk és a keresőoptimalizálás

A marketingesek jelentős részének a PR cikk kifejezésről elsősorban a brandépítés jut eszébe. Az online PR cikkek esetében azonban egy jól megírt és megfelelő helyen elhelyezett cikk nem csupán a márka erősítésének szerepét tölti be, hanem a keresőoptimalizálásban is nagy segítséget tud nyújtani. A PR cikknek a keresőoptimalizálásra gyakorolt hatásáról itt olvashat.