2019. november 27.

Google Shopping

Google ShoppingA 2019-es esztendő egyik legjobb híre volt a webshopok számára, hogy végre Magyarországon is bevezetésre kerül a Google Ads rendszeren belül a Google Shopping.

Ennek a hirdetésformának a lényege, hogy a Google találati listáján jelenhetnek meg a termékek képpel, árral a webshop nevével és egyéb fontos információkkal. A Google Shopping-nak köszönhetően látványos hirdetést helyezhetünk el, amelyet lehetetlen nem észrevenniük azoknak, akik épp az általunk forgalmazott terméket keresik a Google-ban.

Emellett mivel minden lényeges információ megtalálható a hirdetésben (ár, kép, forgalmazó neve stb), így sokkal inkább csak azok fognak kattintani a hirdetésre, akiket tényleg érdekel. Google Shopping kezelő ügynökségként azt tapasztaltuk, hogy azokban a Google Ads fiókokban, amelyekben sikerült elindítani a Google Shopping kampányt, azonos költségkeretből sokkal több vevőt sikerült szerezni az ügyfeleink számára, mint a Google Shopping előtt.

Miért éri meg ránk bíznia a Google Shopping kampány kezelését?

  • Több mint 12 éves tapasztalattal rendelkezünk Google Ads hirdetések terén
  • Naprakészen figyeljük a Google Ads, Shopping hirdetések fejlesztéseit, hogy ügyfeleink hirdetéseiben a lehető leghamarabb tudjuk alkalmazni az új funkciókat
  • Az általunk kezelt Google Shopping hirdetések kezelésekor professzionális beállításokkal igyekszünk a lehető legtöbbet kihozni a kampányból
  • Részletes konverziókövetési beállításainknak köszönhetően nem csak részleges, de teljes képet kaphat arról, hogy mely hirdetés milyen arányban járult hozzá a vásárlásokhoz
  • Cégünk az elsők között szerezte meg a Google Partner státuszt Magyarországon, így a legnagyobb tapasztalattal rendelkező Google Ads kezelő cégek közé tartozunk
  • Hivatalos Google Partnerként munkatársainknak rendszeres vizsgákkal kell igazolniuk a Google felé a szakmai felkészültségüket
Küldj üzenetet: