A Google Maps hangutasításokkal segíti a látássérülteket

Amikor új, ismeretlen környékre kell mennünk, akkor sokat segít egy jó térkép, vagy egy navigációs eszköz, még így is előfordul, hogy rossz helyen kanyarodunk le, vagy nem találjuk az adott címet. Számunkra elképzelhetetlen, hogy mennyivel nehezebb dolga van egy új, ismeretlen helyre utazáskor annak a 36 millió vak, vagy annak a 217 millió súlyosan látássérült Read more about A Google Maps hangutasításokkal segíti a látássérülteket[…]

Megújul a Google Shopping

Még csak pár hónapja, hogy Magyarországon is bevezetésre került a Google Shopping, az ügynökségek épphogy kitapasztalták a működését, azonban máris új várakozással lehetünk, ugyanis Amerikában épp most vezetik be a Google Shopping új megjelenését, ami sokkal modernebb, szebb, mint a jelenlegi. Mikor az interneten keresünk egy terméket, akkor azzal szembesülünk, hogy számtalan ajánlat közül választhatunk. Read more about Megújul a Google Shopping[…]

Google September 2019 Core Update

Szeptemberben frissítette a Google az alap algoritmusát

A Google találati listáit figyelemmel kísérők komoly hullámzásokat tapasztalhattak a szeptemberi hónapban, amely részben még októberre is áthúzódott. Ennek hátterében a September 2019 Core Update áll, amely nem egy külön büntető algoritmus, mint amilyen a Panda, vagy Pingvin és hasonlók voltak, hanem az algoritmus alapműködését igyekszik finomítani. Amennyiben a keresőoptimalizálás során az értékes, minőségi tartalmú Read more about Szeptemberben frissítette a Google az alap algoritmusát[…]

Dublin Core vagy Schema Markup? A két metaadatrendszer összehasonlítása

Legtöbben abba még nem is gondoltak bele, hogy a keresőmotorok nem úgy olvassák a weboldalakat, mint mi, emberek. Míg az emberi olvasók egy pillanat alatt könnyen megérthetik a webelemek összefüggéseit, a Google-hoz hasonló keresőmotoroknak további információkra van szükségük az értelmezéshez. De mik is pontosan ezek a kiegészítő információk? A metaadatok vagy másképpen mondva, adatokkal kapcsolatos Read more about Dublin Core vagy Schema Markup? A két metaadatrendszer összehasonlítása[…]

Itt a Google Shopping – ne maradjon le!

Nyár elején Magyarországon is elérhetővé vált a Shopping-hirdetés, ez a Google termék-összehasonlító hirdetési formátuma, ami különböző webshopok ajánlatait összeveti a Google keresési találatai között. Az új hirdetésforma elsőként abban különbözik a szöveges hirdetésektől, hogy a leendő vevőnek egy adott termékre a legjobb ajánlatokat mutatja meg termékfotóval, árral, leírással, ugyanakkor a konkurencia releváns webshophirdetéseit is felsorakoztatva. Read more about Itt a Google Shopping – ne maradjon le![…]

Vadiúj Facebook hirdetéskezelő felület

Megújított hirdetéskezelő felülettel állt elő a Facebook. Az ezzel kapcsolatos kommentekből az látszik, hogy Zuckerbergék nem egyszerre zúdították rá a felhasználókra, fiókkezelőkre a változtatásokat, hanem valamilyen titokzatos szelekció alapján, valahogy úgy, mint a hajdani slágerben: „az egyiknek sikerül, a másiknak nem”. Sokan emlékszünk a Google Adwords – mára már csak Ads – új kezelői felületre Read more about Vadiúj Facebook hirdetéskezelő felület[…]

Google-tiltólistán a mobiljavítás-hirdetések

Mindössze pár hónapja a keresőóriás új irányelvet vezetett be, amely korlátozza az iPhone- vagy bármilyen számítógép- és telefonjavító Ads (Adwords) hirdetéseket a Google-platformon. Az már csak hab a tortán, hogy nem egyedül vannak ebben a kérdésben, hanem a Microsoft Bing is szigorítja a reklámpolitikáját, hogy „megszüntessék a fogyasztókat károsító szolgáltatások népszerűsítését”. A korlátozásokat a harmadik Read more about Google-tiltólistán a mobiljavítás-hirdetések[…]

Húsvéti keresési trendek

Rengeteg vállalkozás a termékeit, szolgáltatásait az online keresésekre reagálva értékesíti. A karácsonyi nagy dömping mellett egy másik kiemelkedő kereskedelmi időszak a húsvét. Ilyenkor ételt, italt, csokit, ruhát, de szállást, programokra belépőt, valamint dekorációt és ajándékot is keresnek tömegével online – ráadásul konkrét vásárlási szándékkal! Nézzünk meg pár jól szemléltető diagramot, ábrát! A képen a 2017-es, Read more about Húsvéti keresési trendek[…]

Mit jelent a DA (Domain Authority) és a PA (Page Authority) érték?

A 2016-os esztendő előtt a keresőoptimalizálás során egyik leggyakrabban vizsgált mérőszám a Pagerank érték volt. Miután a Google a publikus Pagerank értéket elrejtette, szükség volt egy új mérőszámra, amely viszonylag reálisan mutatja egy-egy weboldal SEO értékét. Ezt a szerepet tölti be jelenleg a moz.com által fejlesztett DA (Domain Authority) és a PA (Page Authority) érték. Read more about Mit jelent a DA (Domain Authority) és a PA (Page Authority) érték?[…]

Google Ads adatközpontú hozzárendelés

A legtöbb ügyfél végül a fizikai üzletben köt ki, ha vásárolni szeretne: a statisztikák szerint a vásárlók 61% -a szívesebben választ olyan cégeket, akik rendelkeznek fizikai üzlettel is, mint az olyanokat, akiknek kizárólag webshopja van. A vállalkozásoknak érdemes figyelembe venniük a reklámok offline hatását is, annak érdekében, hogy továbbra is sikeresen tudják folytatni az ’omnichannel’ stratégiát online területen. (Az ’omnichannel’ stratégia lényegét már kifejtettük egy korábbi cikkünkben.) […]