A Google Panda azt vizsgálja, hogy egy weboldal mennyire minőségi tartalommal bír. A Panda lényegét ebben a cikkben részleteztem. Ha egy weboldalt tavaly hátrasorolt a Google Panda, de azóta javították a hiányosságokat, akkor a mostani frissítés várhatóan pozitívan fogja érinteni, még az is lehet, hogy teljesen visszanyeri a régi előnyös helyezéseit, sőt akár még jobb pozíciókba is kerülhet. Amennyiben azonban ezek a javítások elmaradtak, úgy még az is elképzelhető, hogy még rosszabb lesz annak a weboldalnak a találati listán a helyezése és ilyen módon tovább romolhat a látogatottsága.
A Google folyamatosan újabb és újabb algoritmusokkal igyekszik kiszűrni a találati lista befolyásolására irányuló technikákat, így a keresőoptimalizálás képviselőinek is egyre nagyobb szakértelemre és naprakészségre van szüksége, hogy az ügyfeleknek minőségi keresőoptimalizálást biztosítsanak. Ha az ön honlapját is hátrasorolta a Google Panda, vagy nem biztos benne, hogy a mostani frissítés nem fogja negatívan érinteni, akkor feltétlen kérjen weboldal elemzést keresőoptimalizáló szakemberünktől.
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…
A Google Ads 2021. novemberben megváltoztatta a számlázási módot, amelynek köszönhetően nagyon sok hirdető nem…
A professzionális Google Ads kampánykezelés rengeteg olyan elemet, eszközt tartalmaz, amelyek egy laikus vagy kezdő…