Panda algoritmus frissítés várható egy hónapon belül

A napokban Seattle-ben megrendezésre került SMX Advanced konferencián volt a keresőoptimalizálás szakembereinek a szeme és sok fontos információval gazdagodhattunk. Az egyik ilyen, hogy a Google szakembere Gary Illyés bejelentette, hogy várhatóan 1 hónapon belül manuálisan le fogják futtatni a weboldalak tartalmi minőségét felügyelő Panda algoritmust. Ez elsősorban azoknak a weboldalaknak jelent jó hírt, amelyek a 2014. októberi frissítéskor büntetést szenvedtek el, de azóta már javították a hibákat és várnak a felülvizsgálatra.

A Google Panda azt vizsgálja, hogy egy weboldal mennyire minőségi tartalommal bír. A Panda lényegét ebben a cikkben részleteztem. Ha egy weboldalt tavaly hátrasorolt a Google Panda, de azóta javították a hiányosságokat, akkor a mostani frissítés várhatóan pozitívan fogja érinteni, még az is lehet, hogy teljesen visszanyeri a régi előnyös helyezéseit, sőt akár még jobb pozíciókba is kerülhet. Amennyiben azonban ezek a javítások elmaradtak, úgy még az is elképzelhető, hogy még rosszabb lesz annak a weboldalnak a találati listán a helyezése és ilyen módon tovább romolhat a látogatottsága.

A Google folyamatosan újabb és újabb algoritmusokkal igyekszik kiszűrni a találati lista befolyásolására irányuló technikákat, így a keresőoptimalizálás képviselőinek is egyre nagyobb szakértelemre és naprakészségre van szüksége, hogy az ügyfeleknek minőségi keresőoptimalizálást biztosítsanak. Ha az ön honlapját is hátrasorolta a Google Panda, vagy nem biztos benne, hogy a mostani frissítés nem fogja negatívan érinteni, akkor feltétlen kérjen weboldal elemzést keresőoptimalizáló szakemberünktől.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre
Tags: Panda

Recent Posts

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

1 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

1 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

1 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

2 év ago

Változott a Google Ads számlázás

A Google Ads 2021. novemberben megváltoztatta a számlázási módot, amelynek köszönhetően nagyon sok hirdető nem…

2 év ago

Google Ads automatizálás vagy csak manuális kampánykezelés?

A professzionális Google Ads kampánykezelés rengeteg olyan elemet, eszközt tartalmaz, amelyek egy laikus vagy kezdő…

2 év ago