Húsvéti keresési trendek

Rengeteg vállalkozás a termékeit, szolgáltatásait az online keresésekre reagálva értékesíti. A karácsonyi nagy dömping mellett egy másik kiemelkedő kereskedelmi időszak a húsvét. Ilyenkor ételt, italt, csokit, ruhát, de szállást, programokra belépőt, valamint dekorációt és ajándékot is keresnek tömegével online – ráadásul konkrét vásárlási szándékkal! Nézzünk meg pár jól szemléltető diagramot, ábrát! A képen a 2017-es, Read more about Húsvéti keresési trendek[…]

Mit jelent a DA (Domain Authority) és a PA (Page Authority) érték?

A 2016-os esztendő előtt a keresőoptimalizálás során egyik leggyakrabban vizsgált mérőszám a Pagerank érték volt. Miután a Google a publikus Pagerank értéket elrejtette, szükség volt egy új mérőszámra, amely viszonylag reálisan mutatja egy-egy weboldal SEO értékét. Ezt a szerepet tölti be jelenleg a moz.com által fejlesztett DA (Domain Authority) és a PA (Page Authority) érték. Read more about Mit jelent a DA (Domain Authority) és a PA (Page Authority) érték?[…]

Google Ads adatközpontú hozzárendelés

A legtöbb ügyfél végül a fizikai üzletben köt ki, ha vásárolni szeretne: a statisztikák szerint a vásárlók 61% -a szívesebben választ olyan cégeket, akik rendelkeznek fizikai üzlettel is, mint az olyanokat, akiknek kizárólag webshopja van. A vállalkozásoknak érdemes figyelembe venniük a reklámok offline hatását is, annak érdekében, hogy továbbra is sikeresen tudják folytatni az ’omnichannel’ stratégiát online területen. (Az ’omnichannel’ stratégia lényegét már kifejtettük egy korábbi cikkünkben.) […]

Mi a különbség a multi-channel és az omnichannel között?

Az új technológiák és új marketing stratégiák folyton megújuló formában érkeznek, ezek sokszor bosszantóak lehetnek, és a vállalkozók már-már ellenük intézett támadásként élhetik meg ezeket, ha nem kötelezik el magukat amellett, hogy nyitottak legyenek ezekre az újításokra és változásokra, és készek arra, hogy gyorsan megismerkednek és alkalmazkodjanak hozzájuk. A két kifejezés, melyek a digitális világunkban egyre fontosabbá válnak, azok a multi-channel és az omnichannel kifejezések. […]

A honlapok gyorsasága nagymértékben befolyásolja a vásárlások arányát

Ahhoz, hogy igazán jó eredményeket érjen el a Google hirdetésed, nem elég pusztán az, hogy a megfelelő kulcsszavakra hirdetsz, és hogy magas kattintási árat adsz meg. Fontos, hogy a felhasználói igényeknek is megfeleljen a honlapod. Az internethasználók elvárása a honlapokkal szemben az, hogy egyszerre legyen hasznos, és gördülékenyen használható a felület. A Google az idei Google Marketing Live keretein belül megosztotta egy olyan újításukat, mely ebben segít. […]

Adaptív keresési hirdetés – Google Ads

A Google Ads (Adwords) felelős azért, hogy egy adott honlap hirdetésként a keresési eredmények tetején jelenhessen meg a megadott kulcsszavak alapján. Ahhoz, hogy mindig lépést tudjon tartani egy vállalkozás a Google aktuális hirdetésorientációs beállításaival, arra van szükség, hogy folyamatosan nyomon kövessük a fejlesztéseket, és hogy folyamatosan alkalmazkodjunk a meglehetősen gyakori változtatásokhoz.   […]

SEO keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás – on-page SEO

Amikor egy vállalkozás szeretné, hogy keresőoptimalizálás segítségével a weboldala a Google találati listájának az elejére kerüljön, akkor az egyik legfontosabb lépcsőfok ehhez, hogy a honlap on-page SEO-ját rendbe rakja. Ez nem mást takar, minthogy a honlap tartalmi része, szövegezése, kulcsszavazása és ezeknek az elrendezése és beállítása úgy legyen kialakítva, hogy az mind a látogatóknak, mind Read more about Keresőoptimalizálás – on-page SEO[…]

Keresőoptimalizálás – technikai SEO

Ahhoz, hogy a weboldalunk előkelő helyen szerepeljen a Google organikus találati listáján, az egyik legfontosabb tényező, hogy jól működő, Google barát weboldalunk legyen. Ezt nevezzük technikai SEO-nak (SEO=Search Engine Optimization). A keresőoptimalizálást mindenképp ezzel érdemes kezdeni, mivel a többi teendőnk erre fog építkezni. Amennyiben rendbe szeretnénk tenni technikai SEO szinten a weboldalunkat, akkor először is Read more about Keresőoptimalizálás – technikai SEO[…]

Megváltoznak az AdWords hirdetésrotációs beállításai

  2017. szeptember 25-től kezdve változtatás lép életbe az Adwords rendszerében, amely a hirdetésrotációt érinti: 1. Csak két hirdetésrotációs beállítás lesz a rendszerben: • Az „Optimalizálás” beállítás használata esetén a rendszer a Google gépi tanulási technológiájára támaszkodva olyan hirdetéseket jelenít meg, amelyek várhatóan jobban fognak teljesíteni, mint a hirdetéscsoportban található egyéb hirdetések. • A „Rotáció Read more about Megváltoznak az AdWords hirdetésrotációs beállításai[…]

Gmail hirdetés

A Gmail hirdetés megtévesztésig hasonlít egy hírlevélre, azzal a különbséggel, hogy a segítségével olyanokat is elérhetünk, akik még nem iratkoztak fel a hírlevél listánkra. Célzásként megadhatunk kulcsszavakat, amelyek ha szerepelnek egy Gmail felhasználóhoz érkezett emailben, akkor számára megjelenik a hirdetésünk. Ez a célzási módszer semmi újdonságot nem tartalmaz azoknak, akik már kicsit is használták az Read more about Gmail hirdetés[…]