Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít arra, hogy egy kampányon belül az összes lehetséges Google Ads hirdetési felületen megjelenjünk. A kampányban megadott céloknak megfelelően igyekszik a Performance Max azoknak a felhasználóknak megjeleníteni a hirdetéseinket, akik jó eséllyel a marketing céljainknak megfelelően fognak reagálni a kampányunkra.
Köztudott, hogy a vásárlók, új ügyfelek nagy része nem egy benyomás alapján dönt, hanem több kisebb-nagyobb impulzus után jut el a döntési folyamat végére. (Egy több országban elvégzett Google felmérésben a válaszadók 40%-a nyilatkozott úgy, hogy a vásárlásukat megelőzően találkoztak az adott termékkel a YouTube-on.) Ennek megfelelően egy jól felépített Google hirdetési fiókban külön Display, YouTube kampányokkal kellett eddig megtámogatni a konkrét vevőszerző kampányokat a vásárlások maximalizálása érdekében. Azonban ennek a rendszernek komoly gyengesége volt, hogy ezek a kampányok csak korlátozottan tudtak egymással kommunikálni, a munka nagy része manuális finomítgatásokból állt. Erre a problémára ad választ a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampány, amelyben a beállításkor megadhatjuk, hogy mely konverziókra összpontosítson a kampány (vásárlás, hírlevélfeliratkozás, ajánlatkérés stb), majd a beállított céloknak megfelelően a hirdetéseink az összes lehetséges Google hirdetési felületen meg tudnak jelenni. A teljesítménymaximalizálás a megadott konverziós célok alapján növeli a teljesítményt, több konverziót és értéket biztosítva azáltal, hogy valós időben optimalizálja a teljesítményt az összes csatornán az intelligens ajánlattétel használatával.
Mi szükséges egy Performance Max kampány elindításához?
- Google Merchant Center fiók és ehhez kapcsolódó feed (webshopok esetén)
- Jó minőségű, informatív képek (fekvő, álló és négyzet alakú képek valamint emblémák, logók)
- Legalább 10 másodperc hosszú reklámvideó
- Hirdetési szövegek (címsorok és leírások)
- Fizikai üzlettel, irodával rendelkező vállalkozások esetén Google Business fiók
- Közönségjelek beállítása (nem kötelező, de hasznos)
Hol jelennek meg a Performance Max hirdetések?
- Google keresési, szöveges hirdetései között
- Shopping hirdetéseknél
- Google Display hálózatán, képes hirdetések és videóhirdetések formájában
- YouTube videócsatornákon
- Gmail levelezőben
- Google térképes találatai között
- Google Discover funkcióban
Bár egy eléggé új kampánytípusról van szó, azonban már most látszik, hogy viszonylag rövid idő alatt, kis tanulási időszak után már jobb eredményeket, megtérülést hoznak a Performance Max kampányok, mint egyéb kampánytípusok.
Amennyiben szeretné kipróbálni, hogy a Performance Max az ön vállalkozása számára mennyi ügyfelet, vevőt tud hozni, irodánk örömmel segít a kampány felépítésében, működtetésében.