Az internetezők tömegeiből nehéz kiválasztani és célzottan megszólítani azokat, akik potenciális ügyfelek lehetnek. Akik viszont a honlapunkat egyszer már meglátogatták, azokról jó eséllyel feltételezhető, hogy érdekelheti a szolgáltatásunk, vagy kínált termékünk, így megfelelő marketinggel jó arányban vevővé, megrendelővé tehetőek. Erről szól a remarketing.
A Google AdWords remarketing működési elve
A szolgáltatás használatához először is szükségünk van egy Google AdWords fiókra, majd itt generálni kell egy remarketing kódot, amelyet a honlapunk forráskódjában kell elhelyezni. Innentől kezdve a honlapra látogatók böngészője kap egy jelölést (cookie-t), amelynek a segítségével célzott hirdetéseket tudunk megjeleníteni nekik minden olyan alkalommal, amikor egy Goggle hirdetésmegjelenítő oldalra tévednek. A beállítások lehetőséget biztosítanak arra is, hogy a honlapunk különböző kategóriáját meglátogató személyeknek különböző témájú hirdetéseket jelenítsünk meg.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…