Categories: Google Adwords

Remarketing, azaz hogyan adjunk el érdeklődőinknek (újra)?

Az internetezők tömegeiből nehéz kiválasztani és célzottan megszólítani azokat, akik potenciális ügyfelek lehetnek. Akik viszont a honlapunkat egyszer már meglátogatták, azokról jó eséllyel feltételezhető, hogy érdekelheti a szolgáltatásunk, vagy kínált termékünk, így megfelelő marketinggel jó arányban vevővé, megrendelővé tehetőek. Erről szól a remarketing.

A Google AdWords remarketing működési elve

A szolgáltatás használatához először is szükségünk van egy Google AdWords fiókra, majd itt generálni kell egy remarketing kódot, amelyet a honlapunk forráskódjában kell elhelyezni. Innentől kezdve a honlapra látogatók böngészője kap egy jelölést (cookie-t), amelynek a segítségével célzott hirdetéseket tudunk megjeleníteni nekik minden olyan alkalommal, amikor egy Goggle hirdetésmegjelenítő oldalra tévednek. A beállítások lehetőséget biztosítanak arra is, hogy a honlapunk különböző kategóriáját meglátogató személyeknek különböző témájú hirdetéseket jelenítsünk meg.

A Google AdWords remarketing szolgáltatása egyedülálló a maga nemében, mivel a jól működő remarketing program egy kiterjedt display hálózattal ötvözve, megfelelő beállításokkal nagyon hatékony eszközzé válhat a kezünkben, hogy honlapunk látogatóit tovább segítsük az ügyféllé válás irányába.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago