Az internetezők tömegeiből nehéz kiválasztani és célzottan megszólítani azokat, akik potenciális ügyfelek lehetnek. Akik viszont a honlapunkat egyszer már meglátogatták, azokról jó eséllyel feltételezhető, hogy érdekelheti a szolgáltatásunk, vagy kínált termékünk, így megfelelő marketinggel jó arányban vevővé, megrendelővé tehetőek. Erről szól a remarketing.
A Google AdWords remarketing működési elve
A szolgáltatás használatához először is szükségünk van egy Google AdWords fiókra, majd itt generálni kell egy remarketing kódot, amelyet a honlapunk forráskódjában kell elhelyezni. Innentől kezdve a honlapra látogatók böngészője kap egy jelölést (cookie-t), amelynek a segítségével célzott hirdetéseket tudunk megjeleníteni nekik minden olyan alkalommal, amikor egy Goggle hirdetésmegjelenítő oldalra tévednek. A beállítások lehetőséget biztosítanak arra is, hogy a honlapunk különböző kategóriáját meglátogató személyeknek különböző témájú hirdetéseket jelenítsünk meg.
A Google AdWords remarketing szolgáltatása egyedülálló a maga nemében, mivel a jól működő remarketing program egy kiterjedt display hálózattal ötvözve, megfelelő beállításokkal nagyon hatékony eszközzé válhat a kezünkben, hogy honlapunk látogatóit tovább segítsük az ügyféllé válás irányába.