Categories: Google Adwords

Minőségi mutató

A Google nagy hangsúlyt tesz a relevancia fenntartására a hirdetések esetében is, mivel a felhasználói élményt rontanák a találati listán megjelenő. nem releváns hirdetések. Emellett a hirdetőknek is hasznos, ha a hirdetéseik kifejezetten azoknak jelennek meg, akikből a legvalószínűbb, hogy ügyfelük lesz.

A hirdetésekhez kapcsolt kulcsszavak relevanciájának a mérésére vezette be a Google csapata a Minőségi mutatót. A Minőségi mutató első sorban a hirdetés szövegét, a céloldal minőségét, a CTR-t (kulcsszóhoz tartozó átkattintási arány) valamint egyéb relevancia tényezőt vesz figyelembe. Az 1-10-ig terjedő Minőségi mutató minél nagyobb, annál kevesebbe kerül egy kattintás a hirdetőnek.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago