Az online reklámok nagy előnye, hogy az eredményességét nagyon jól nyomon lehet követni. A tavalyi évtől már a Facebook hirdetésekhez is van saját konverziókövetési lehetőség (bár az ügyesebbek előtte is tudták mérni az eredményességet Google Analytics segítségével.
A Facebook konverziókövetéshez egy képpontot kell elhelyeznünk az oldalunknak azon a céloldalán, ahol szeretnénk mérni az eredményességet. Ez az oldal lehet egy internetes rendelés leadása után felugró „Köszönjük a rendelést!” jellegű oldal, de lehet egy Hírlevél feliratkozás után felugró visszaigazoló oldal is.
A Facebook konverziókövetés segítségével többek között megtudhatjuk azt is, hogy a hirdetésre kattintók közül hányan lájkolták a Facebook oldalunkat, így kicsivel még több információt is kapunk, mintha a Google Analytics-vel mérnénk az eredményességet.
Facebook konverziókövetés beállítása
Első lépésként létre kell hoznunk a hirdetéskezelői felületen belül egy képpontot, amelyet utána el kell helyeznünk honlapunknak azon a céloldalán, ahol a konverziót mérni szeretnénk.
Ha ez megtörtént, akkor már csak egy lépés van hátra: ki kell választani, vagy létre kell hozni azokat a hirdetéseket, amelyeknél mérni szeretnénk a konverziót.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…