Categories: Google Adwords

Változott az Adwords keresési hirdetések elhelyezése

A Google Adwords fejlesztőcsapata átszabta a keresési oldalon megjelenő hirdetések elhelyezését. Eltűntek a jobb oldali hirdetések, a felső pozícióban pedig mostantól nem csak 3, hanem akár 4 hirdetés is megjelenhet.

A fejlesztés elsősorban azokat érinti, akik nagyobb versenyű kulcsszóra hirdetve igyekeznek ügyfelekhez jutni. A változás következtében ugyanis az első oldalon való megjelenéshez nem lesz elegendő az első 10 hirdető közé bejutni. Azoknak, akik az ügyfeleik jelentős részét a Google Adwords segítségével szerzik egy nagyobb versenyben, már most érdemes megvizsgálniuk a kampányaikat és megtenni azokat a lépéseket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy benn szerepeljen a hirdetésük a top 4-ben.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

1 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

1 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

1 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

2 év ago

Változott a Google Ads számlázás

A Google Ads 2021. novemberben megváltoztatta a számlázási módot, amelynek köszönhetően nagyon sok hirdető nem…

2 év ago

Google Ads automatizálás vagy csak manuális kampánykezelés?

A professzionális Google Ads kampánykezelés rengeteg olyan elemet, eszközt tartalmaz, amelyek egy laikus vagy kezdő…

2 év ago