A bővítményekben szereplő telefonszám jóváhagyásához a hirdetőnek igazolnia kell, hogy az adott telefonszám ténylegesen is a hirdetett vállalkozás telefonszáma.
Az igazolást megelőzően a telefonszámok „Ellenőrizetlen” vagy „Ellenőrizetlen telefonszám” megjelölést kapnak a Hirdetésbővítmények lapon.
A telefonszámokat az alábbi három módszer bármelyikével igazolni lehet:
1. A bővítményben használt telefonszám a hirdetett webhelyen szöveges tartalomként jelen legyen (képként megjelenített telefonszám nem felel meg az új irányelveknek).
2. Google Webmestereszközök- és az AdWords-fiók összekapcsolása.
3. AdWords konverziókövetési kódrészlet hozzáadása a hirdetésben megjelenő céloldalhoz.
Miután igazolva lett egy telefonszám, az Adwords rendszere automatikusan észleli és frissíti azok ellenőrzési állapotát. A frissítéshez néha hét munkanapra is szükség lehet.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…