A 2012-es esztendő alapjaiban kavarta fel a keresőoptimalizálás világát. A Google által Pingvin update néven bevezetett frissítés célja az volt, hogy „a linkekkel elkövetett csalásokat” büntesse. 2012. április 24 előtt viszonylag könnyen és olcsón előre lehetett juttatni egy weboldalt a Google találati listáján.
A Google Pingvin büntetést elsősorban a minőségtelen linkek eltávolításával, illetve minőségi linkek szerzésével lehet orvosolni. A Google Pingvin nem sűrűn frissül, sok esetben fél év, egy év is eltelt két ellenőrzés között. Így előfordulhat, hogy valaki a Pingvin által büntetendő linképítéssel átmenetileg sikert ér el, de az ellenőrzés lefutása után mégis eléri a büntetés.
A Marketing Kalkulátor által optimalizált weboldalak közül egyet se érintett a Google Pingvin büntetés, mivel már a kezdetektől arra törekedtünk, hogy minőségi linkstruktúrát alakítsunk ki az ügyfeleink honlapjainak.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…