A Gmail hirdetés megtévesztésig hasonlít egy hírlevélre, azzal a különbséggel, hogy a segítségével olyanokat is elérhetünk, akik még nem iratkoztak fel a hírlevél listánkra.

Célzásként megadhatunk kulcsszavakat, amelyek ha szerepelnek egy Gmail felhasználóhoz érkezett emailben, akkor számára megjelenik a hirdetésünk. Ez a célzási módszer semmi újdonságot nem tartalmaz azoknak, akik már kicsit is használták az Adwords rendszerét. Azonban van egy olyan célzási mód is, amely ennél jóval több lehetőséget rejt.

Célzásként megadhatunk más, tőlünk független weboldalak hírlevél feliratkozóit is. Természetesen ez csak akkor működik, ha az illető Gmail-es email címmel iratkozott fel, de azért így is elég nagy feliratkozói kört érhetünk el ezzel a módszerrel. Van akinek rögtön az ugrik be, hogy a konkurencia feliratkozóit célozná meg, de talán nem ez a legnagyobb lehetőség ebben. Két példa a hatékony kihasználására:

Webáruház esetén a forgalmazott márkák gyártóinak a feliratkozóit megcélozva az adott márkából megjelent legújabb termékeket hirdetve potenciális ügyfélkört érhetünk el.

Esküvői portálok feliratkozóit célozva esküvői fotósok, esküvőszervezők, menyasszonyi-ruha kölcsönzők szerezhetnek ügyfeleket.

A fenti példákon kívül természetesen sokféle lehetőség van még, csak kreativitás kell hozzá.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago