Célzásként megadhatunk kulcsszavakat, amelyek ha szerepelnek egy Gmail felhasználóhoz érkezett emailben, akkor számára megjelenik a hirdetésünk. Ez a célzási módszer semmi újdonságot nem tartalmaz azoknak, akik már kicsit is használták az Adwords rendszerét. Azonban van egy olyan célzási mód is, amely ennél jóval több lehetőséget rejt.
Célzásként megadhatunk más, tőlünk független weboldalak hírlevél feliratkozóit is. Természetesen ez csak akkor működik, ha az illető Gmail-es email címmel iratkozott fel, de azért így is elég nagy feliratkozói kört érhetünk el ezzel a módszerrel. Van akinek rögtön az ugrik be, hogy a konkurencia feliratkozóit célozná meg, de talán nem ez a legnagyobb lehetőség ebben. Két példa a hatékony kihasználására:
Webáruház esetén a forgalmazott márkák gyártóinak a feliratkozóit megcélozva az adott márkából megjelent legújabb termékeket hirdetve potenciális ügyfélkört érhetünk el.
Esküvői portálok feliratkozóit célozva esküvői fotósok, esküvőszervezők, menyasszonyi-ruha kölcsönzők szerezhetnek ügyfeleket.
A fenti példákon kívül természetesen sokféle lehetőség van még, csak kreativitás kell hozzá.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…