Categories: Google Adwords

Adwords kupon GYIK

A Google rendszeresen küld cégeknek promóciós kupont, amellyel az Adwords rendszerében lehet hirdetéseket indítani. A jelenleg elérhető kupon 15ezer Ft értékű hirdetési keretet biztosít. Adwords kupont csak 14 napnál nem régebbi hirdetési fiókban lehet felhasználni és csak egy alkalommal. Kivétel ez alól, amikor egy inaktív fiók tulajdonosának küldenek kupont, ezzel inspirálva, hogy újra hirdessen.

GYIK

  • Szükséges befizetnem valamennyi összeget a kupon felhasználásához?
  • Igen. A jelenleg elérhető Adwords kupon feltöltése esetében 5ezer Ft befizetett és felhasznált hirdetési keret után íródik csak jóvá a promóciós keret.

  • Felhasználhatok-e több Adwords kupont, úgy hogy mindig új fiókot nyitok?
  • A Google Adwords szabályzata értelmében egy honlaphoz  csak egy Adwords fiók tartozhat. Amennyiben ezt valaki megszegi, akkor a honlapját akár véglegesen is kizárhatja a Google a hirdetési rendszerből.
  • Hol tudom feltölteni az Adwords kupont?
  • Az Adwords kezelőfelületébe belépve, a számlázási oldalon van lehetőség a kód megadására.
  • Elköltöttem az Adwords fiókomban 5ezer Ft-ot és utána töltöttem fel a kupont, mégse lett jóváírva a kuponon szereplő összeg. Miért?
  • Csak a kupon feltöltése utána felhasznált saját 5ezer Ft-ot veszi figyelembe a rendszer, az előtte történő költést nem.
Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago