Categories: Google Adwords

Végre iPhone-on, iPad-en is lehet kezelni az Adwords kampányokat

Bár a Google már jó ideje nagy hangsúlyt tett rá, hogy a weboldal tulajdonosokat inspirálják arra, hogy mobilbaráttá tegyék a honlapokat, de eddig a Google Adwords kezelői felülete mégis komoly hiányosságokkal küzdött ezen a téren. Voltak olyan funkciók, amelyek egyszerűen nem működtek iPhone-on, iPad-en. Most azonban már elérhető az App Store-ban az Adwords-alkalmazás, amely áthidalja ezt a hiányosságot.

Az Adwords alkalmazás segítségével nyomon követhetjük a kampányok teljesítményét, finomíthatjuk a beállításokat, sőt még értesítéseket is kaphatunk a kampányokkal kapcsolatosan, így azonnal reagálhatunk, ha beavatkozás szükséges.

 

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago