Categories: Hirdetés

Készülődés a téli sportokra

December-január a téli sportok szerelmeseinek a kedvence és a sporteszközöket árusító cégek komoly szezonja. A Google statisztikáiból most kicsit jobban megismerhetik a kereskedők, hogy a potenciális vevőket hogyan is érhetik el.

A sportfelszereléseket vásárlók 58%-a úgy kezd el interneten keresni, hogy még nem tudja milyen márkát szeretne és a boltban személyesen vásárlók közel 70%-a az alapján hozza meg a döntését, amit az interneten látott. Fontos adat még, hogy a sportszerre irányuló internetes kereséseknek már 27%-a mobilról történik. A mobilon keresők pedig természetesen előnyben részesítik a reszponzív (mobilbarát) weboldalakat.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago