A Google keresési hirdetések fejlődésének a következő szintje az automatikus bővítményeken belül jelent meg, amelyek a dinamikus képbővítmények. Ezeknek köszönhetően a keresési hirdetések kiegészülnek olyan releváns képekkel, amelyeket a Google az adott céloldalról választ ki. Az új bővítmények használatát pedig fiók szintjén lehet engedélyezni.
A dinamikus képbővítmények előnyei közé tartozik, hogy eredményesebbé tudják tenni a hirdetéseket, mivel olyan értékes információkat tudnak átadni a felhasználóknak, amelyeket szöveggel nehezen lehet megvalósítani. Mivel egyfajta betekintést is adnak a céloldal tartalmába, így ösztönző erővel bírnak az átkattintásra, tehát a növekvő teljesítmény miatt, a CTR is növekedni fog. Továbbá a minőségi vizuális elemek kiválóan megkülönböztetik a hirdetéseket a versenytársak hirdetéseitől.
A dinamikus képbővítményeket az olyan legalább 90 nap óta aktív Google Ads-fiókok tudják alkalmazni, amelyek betartották az irányelveket és egy jogosult ágazatban működnek.