Köztudott, hogy a vásárlók, új ügyfelek nagy része nem egy benyomás alapján dönt, hanem több kisebb-nagyobb impulzus után jut el a döntési folyamat végére. (Egy több országban elvégzett Google felmérésben a válaszadók 40%-a nyilatkozott úgy, hogy a vásárlásukat megelőzően találkoztak az adott termékkel a YouTube-on.) Ennek megfelelően egy jól felépített Google hirdetési fiókban külön Display, YouTube kampányokkal kellett eddig megtámogatni a konkrét vevőszerző kampányokat a vásárlások maximalizálása érdekében. Azonban ennek a rendszernek komoly gyengesége volt, hogy ezek a kampányok csak korlátozottan tudtak egymással kommunikálni, a munka nagy része manuális finomítgatásokból állt. Erre a problémára ad választ a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampány, amelyben a beállításkor megadhatjuk, hogy mely konverziókra összpontosítson a kampány (vásárlás, hírlevélfeliratkozás, ajánlatkérés stb), majd a beállított céloknak megfelelően a hirdetéseink az összes lehetséges Google hirdetési felületen meg tudnak jelenni. A teljesítménymaximalizálás a megadott konverziós célok alapján növeli a teljesítményt, több konverziót és értéket biztosítva azáltal, hogy valós időben optimalizálja a teljesítményt az összes csatornán az intelligens ajánlattétel használatával.
Mi szükséges egy Performance Max kampány elindításához?
Hol jelennek meg a Performance Max hirdetések?
Bár egy eléggé új kampánytípusról van szó, azonban már most látszik, hogy viszonylag rövid idő alatt, kis tanulási időszak után már jobb eredményeket, megtérülést hoznak a Performance Max kampányok, mint egyéb kampánytípusok.
Amennyiben szeretné kipróbálni, hogy a Performance Max az ön vállalkozása számára mennyi ügyfelet, vevőt tud hozni, irodánk örömmel segít a kampány felépítésében, működtetésében.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
A Google Ads 2021. novemberben megváltoztatta a számlázási módot, amelynek köszönhetően nagyon sok hirdető nem…