Google Shopping

Megújul a Google Shopping

Még csak pár hónapja, hogy Magyarországon is bevezetésre került a Google Shopping, az ügynökségek épphogy kitapasztalták a működését, azonban máris új várakozással lehetünk, ugyanis Amerikában épp most vezetik be a Google Shopping új megjelenését, ami sokkal modernebb, szebb, mint a jelenlegi.

Mikor az interneten keresünk egy terméket, akkor azzal szembesülünk, hogy számtalan ajánlat közül választhatunk. A legjobb ajánlat megtalálása nem lehetetlen, de eléggé időigényes feladat. Ezt könnyíti meg a Google Shopping, amelyhez világszerte sok ezer webshop csatlakozott már és hazánkban is egyre többen használják. Mivel azonban a Google Shopping designjából a sok évvel ezelőtti trend köszön vissza ránk, a Google úgy döntött, hogy kap egy új kinézetet, amely mind mobilos megjelenésben, mind PC-n sokkal modernebb lesz, mint az elődje.

Árkövetési funkció a Google Shoppingban

Azonban az újítás nem merül ki csak a designban, hanem új funkciók is elérhetőek lesznek. Ilyen új lehetőség többek között az árkövetés, amelynek a segítségével figyelhetjük, hogy egy terméknek mikor csökken az ára. Amint a kiszemelt termék árát a kereskedő lejjebb viszi, értesítést kapunk erről a mobilunkra, vagy e-mailben.

Szűrési lehetőség a helyi üzletekre

Előfordul, hogy sürgősen vásárolnunk kell valamit és nincs időnk kivárni, amíg kiszállítják. Egy új szűrési lehetőségnek köszönhetően megnézhetjük, hogy a közelünkben hirdető üzletek melyikében van raktáron az adott termék, hogy személyesen azonnal meg tudjuk azt venni. Ha valaki esett már abba a hibába, hogy az utolsó pillanatra hagyta az ajándékvásárlást, akkor az tudja, hogy ez a funkció milyen hasznos lehet.

Közvetlenül is vásárolhat a Google-ből

Bár Magyarországon ez még előreláthatólag hosszabb idő lesz, míg bevezetik, de az újításnak köszönhetően közvetlen is lehet majd vásárolni a Google-ből termékeket. Ilyenkor külön Google garancia, ügyfélszolgálat biztosítja a vásárlás utáni tartós elégedettséget.

 

Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago