Ha kíváncsiak vagyunk arra, hogy a saját oldalunkra vajon milyen hatással van a jelenlegi algoritmusfrissítés, akkor a legjobb, ha a Google Analyticsben megnézzük, hogy az organikus forrásból jövő forgalmunk hogyan alakult. Amennyiben látunk kiugró változást a frissítés időszakában, akkor az valószínűleg az algoritmusváltozás hatását jelzi.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…