Keresőoptimalizálás

Szeptemberben frissítette a Google az alap algoritmusát

A Google találati listáit figyelemmel kísérők komoly hullámzásokat tapasztalhattak a szeptemberi hónapban, amely részben még októberre is áthúzódott. Ennek hátterében a September 2019 Core Update áll, amely nem egy külön büntető algoritmus, mint amilyen a Panda, vagy Pingvin és hasonlók voltak, hanem az algoritmus alapműködését igyekszik finomítani.

Amennyiben a keresőoptimalizálás során az értékes, minőségi tartalmú weboldalakra törekszünk, valamint a linképítésben is jó munkát végzünk, akkor előreláthatólag nyertesei leszünk az ehhez hasonló algoritmusfrissítéseknek, azonban előfordul, hogy népszerű, minőségi oldalakat is negatívan érint. A keresőoptimalizálás során érdemes ezeket az algoritmusváltozásokat lekövetni és amennyiben szükséges, akkor ez alapján módosítani, finomítani a keresőoptimalizálást.

Ha kíváncsiak vagyunk arra, hogy a saját oldalunkra vajon milyen hatással van a jelenlegi algoritmusfrissítés, akkor a legjobb, ha a Google Analyticsben megnézzük, hogy az organikus forrásból jövő forgalmunk hogyan alakult. Amennyiben látunk kiugró változást a frissítés időszakában, akkor az valószínűleg az algoritmusváltozás hatását jelzi.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago