Keresőoptimalizálás

PR cikk és a keresőoptimalizálás

A PR cikk (Public Relations) elsődleges célja általában a brandépítés, azonban egy online felületen megjelenő PR cikknek akár komoly pozitív hatása lehet a keresőoptimalizálásban is. Egy erős portálon megjelenő PR cikk, benne a weboldalunk megfelelően elhelyezett linkjével sokat javíthat a weboldalunk Google helyezésén.

Keresőoptimalizálás szempontból a PR cikk leginkább akkor éri el a célját, ha a tevékenységi körünkre, vagy a termékünkre releváns, nagy Google bizalommal rendelkező weboldalon tudjuk elhelyezni. Fontos ugyanakkor, hogy a PR cikk megírásakor a brandépítési célok mellett a keresőoptimalizálás szempontjai is szem előtt legyenek tartva. SEO szempontból akkor jó egy PR cikk, ha tartalmasan van megírva, megfelelő mennyiségben szerepelnek benne azok a kulcsszavak, amelyekre a weboldalunkat szeretnénk erősíteni. A szövegben elhelyezett kulcsszónál vigyázni kell azonban arra, hogy se túl sok, se túl kevés ne legyen, tehát a legjobb a józan középút. Alapszabály, hogy a relevancia mellett arra kell törekedni, hogy a lehető legerősebb (magas Google bizalommal, sok és erős linkkel rendelkező) weboldalakon jelenjen meg a PR cikkünk.

Irodánk együttműködésben van több nagy látogatottságú, magas Google bizalommal rendelkező oldallal, ahol PR cikkeket tudunk megjeleníteni ügyfeleink számára. Néhány kiemelt partnerünk: Blikk.hu, piacesprofit.hu, borsonline.hu, vg.hu, arcedula.hu

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

4 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

3 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago