Google Ads

Nem megengedett a hiányos, a villogó, a homályos – elutasított display képek

Szigorúbban ellenőrzi a Google a display hirdetések képeit

Érdemes átnézni a display hirdetéseket, mert elutasított képeink, vagy korlátozott komplett hirdetéseink lehetnek az újabb szigorúbb elbírálásoknak köszönhetően.

A kép-policy szerint nem megengedettek a:

Fejjel lefelé vagy oldalra fordított képek, illetve olyan képek, amelyek nem foglalják el a választott képmérethez tartozó teljes területet.

 

Elmosódott, nem világos, felismerhetetlen vagy olvashatatlan szöveget tartalmazó képek.

 

Ütemes fényt szóró, villódzó vagy a figyelmet más módon elvonó képek.

 

A kereten túlnyúló, illetve a webhelyet vagy alkalmazást más módon nagyobb részben elfoglaló hirdetések.

Facebook-Ads-Írókéz

Facebook-Ads-Irokez

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago