Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás – on-page SEO

Amikor egy vállalkozás szeretné, hogy keresőoptimalizálás segítségével a weboldala a Google találati listájának az elejére kerüljön, akkor az egyik legfontosabb lépcsőfok ehhez, hogy a honlap on-page SEO-ját rendbe rakja. Ez nem mást takar, minthogy a honlap tartalmi része, szövegezése, kulcsszavazása és ezeknek az elrendezése és beállítása úgy legyen kialakítva, hogy az mind a látogatóknak, mind a Google-nek egyértelművé tegye a honlap fő témáját, mondanivalóját. Alapszabály, hogy ne a Googlenek, hanem a leendő ügyfeleknek készítsük a weboldalt. A kettő azonban nincs ellentétben egymással, sőt. Amikor Google-barát weboldalt készítünk, akkor ezzel már eleve felhasználóbarátabb is lesz a honlap, mivel sok olyan elemet figyel a Google, ami a felhasználói élmény szempontjából is fontos.

Ilyen közös szempont többek között a weboldal betöltődési sebessége, mivel a lassú honlapokat mind a felhasználók, mind a Google negatívan értékeli. Ellenben a gyors weblapok jobban teljesítenek a Google organikus találati listáján is, emellett a felhasználók is nagyobb arányban hajtanak végre konverziót (vásárlást, feliratkozást stb) az ilyen honlapokon.

Másik fontos keresőoptimalizálás tényező, hogy az adott weboldalon mennyire tartalmas, egyedi szöveg található. A jól megírt ismertető, cégbemutatkozó oldalak és egyéb tartalmak a felhasználókban is nagyobb bizalmat keltenek, de ugyanígy a Google is pozitívan értékeli, ha nem csak 1-2 mondat megírására szántunk időt.

Az on-page SEO fejlesztés során cégünk feltárja mindazokat a hiányosságokat, amelyeknek a kijavításával a weboldal keresőoptimalizált és ilyen módon egyben felhasználóbarátabb is lesz. A hiányosságok feltérképezése után javaslatot teszünk a hibák kijavításának módjára is.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago