Amikor egy vállalkozás szeretné, hogy keresőoptimalizálás segítségével a weboldala a Google találati listájának az elejére kerüljön, akkor az egyik legfontosabb lépcsőfok ehhez, hogy a honlap on-page SEO-ját rendbe rakja.
Ilyen közös szempont többek között a weboldal betöltődési sebessége, mivel a lassú honlapokat mind a felhasználók, mind a Google negatívan értékeli. Ellenben a gyors weblapok jobban teljesítenek a Google organikus találati listáján is, emellett a felhasználók is nagyobb arányban hajtanak végre konverziót (vásárlást, feliratkozást stb) az ilyen honlapokon.
Másik fontos keresőoptimalizálás tényező, hogy az adott weboldalon mennyire tartalmas, egyedi szöveg található. A jól megírt ismertető, cégbemutatkozó oldalak és egyéb tartalmak a felhasználókban is nagyobb bizalmat keltenek, de ugyanígy a Google is pozitívan értékeli, ha nem csak 1-2 mondat megírására szántunk időt.
Az on-page SEO fejlesztés során cégünk feltárja mindazokat a hiányosságokat, amelyeknek a kijavításával a weboldal keresőoptimalizált és ilyen módon egyben felhasználóbarátabb is lesz. A hiányosságok feltérképezése után javaslatot teszünk a hibák kijavításának módjára is.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…