Categories: Google Adwords

Ingyenes Google Adwords hirdetés non-profit szervezeteknek

Eddig csak külföldön volt elérhető a non-profit szervezetek számára létrehozott Google program, de most már Magyarországon is lehet ezzel élni. A program hivatalosan a Google Ad Grants nevet kapta és a lényege, hogy havi 10ezer dolláros hirdetési keretet igényelhetnek non-profit szervezetek.

Az igénylés feltételei:

  • A szervezet jelenleg is érvényes jótékonysági státusszal rendelkezzen.
  • Tanúsítani és igazolni kell, hogy megfelel a diszkriminációmentesség és az adományok átvételére és felhasználására vonatkozó rendeleteknek, törvényeknek és előírásoknak.
  • Rendelkezni kell működő weboldallal és az ahhoz kapcsolódó megfelelő tartalommal.

A támogatás összegét a Google Adwords rendszerében lehet felhasználni kulcsszavas hirdetésre. A felhasználásra vonatkozóan pár apró megkötés van csak:

  • 329 dollárban maximalizált napi költségkeret.
  • A maximális kattintásonkénti költség (CPC) 2 dollár
  • A hirdetés linkjei kizárólag annak az egyetlen nonprofit webhelynek az url-jére mutathatnak, amely a jelentkezés során megkapta a jóváhagyást.
  • Legalább havi egy bejelentkezéssel aktívan kezelnie kell az AdWords-fiókot. Ha nem jelentkezik be 30 napon át, fiókját előzetes értesítés nélkül szünetelteti a Google.
  • A hirdetéseknek tükrözniük kell a jóváhagyott nonprofit szervezet küldetését, a kulcsszavaknak pedig relevánsaknak kell lenniük a nonprofit szervezet programjára és szolgáltatásaira vonatkozóan.
  • A programban tilos a kimondottan kereskedelmi célú hirdetés. Amennyiben termékeket vagy szolgáltatásokat hirdet, az ezekből származó bevétel 100%-át programja támogatására kell fordítania.
  • Google-hirdetései nem tartalmazhatnak linkeket olyan webhelyekre, amelyek más webhelyek elsődleges linkjei.
  • A pénzügyi termékeket (például jelzálogokat vagy hitelkártyákat) kínáló, illetve az autók, hajók vagy tulajdonok adományozását kérő és ezekhez kapcsolódó kulcsszavakat használó hirdetések nem engedélyezettek.
  • Webhelye a Google Ad Grants programban való részvétel időszakában nem jeleníthet meg Google AdSense-hirdetéseket, illetve partnerhirdetési linkeket.

Az igénylések elbírálása a Google kizárólagos mérlegelési szabadsága alá esik, és nem függ külső véleményezéstől.

A programba itt lehet jelentkezni.

Cégünk a Google hirdetési támogatást nyerő nonprofit szervezeteknek a Google Adwords beállításban, kezelésben kedvezményesen, sőt egyedi elbírálás szerint akár ingyenesen is segít.

 

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

5 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

6 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

3 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

4 év ago