Nézzünk meg pár jól szemléltető diagramot, ábrát!
A képen a 2017-es, 2018-as húsvéti termékek, áruk, programok megugrott kereséseit láthatjuk, ami a havi 250 ezerhez közelít. A különböző kereskedelmi kategóriák több ezres előfordulást produkáltak egy-egy hónapban.
A ’17-es ’18-as ünnepi keresésekben a mobiltelefonos böngészések már átvették a vezetést az asztali gépektől, vagyis ez a trend idén várhatóan még inkább fog növekedni, kierőszakolva a mobilbarát, reszponzív fejlesztéseket.
A régiós elosztást pedig a nem csak Budapestre hirdetőknek ajánljuk a figyelmébe.
Tavaly tavasszal az alábbi kifejezésekre: húsvéti játék, ajándék, ajándékötlet és csoki, az ünnepnaphoz közeledve egyre gyakrabban kerestek rá, és a böngészési dömping még csak most kezdődik!
Idén márciusban már jól látható, hogy egyre sűrűbben és többen keresik a leginkább a húsvéthoz kapcsolható áruk, szolgáltatások kulcsszavait, ráadásul nem csak a fővárosban, hanem az ország különböző, akár legtávolabbi pontjain is.
Végezetül összegezzük a látottakat: az ilyenkor aktuális termékprofilú vállalkozásoknak (de egyébként másoknak is) a weboldalukat (landing oldal) és online hirdetéseiket (Ads, Facebook, stb.) frissíteni, optimalizálni kell – és célszerű ehhez hozzáértő szakember tudását is igénybe venni!
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…