Categories: Google

Google térképes megjelenés

Az androidos telefonok terjedésével robbanásszerűen megnőtt a Google térképet használók száma, holott már előtte se volt egy elhanyagolt program. Azok a készülékek, amelyeken gps és a Google térkép egyaránt van segíthetnek a tulajdonosaiknak megtalálni konkrét címeket, ugyanakkor címek helyett szolgáltatásokat, üzleteket is kereshetünk vele. Nagy előnye, hogy elsősorban  közelünkben lévő vállalkozásokat hozza fel ilyenkor találatként, feltéve, hogy szerepel az adott cég a Google térképen.

Hogyan szerepelhet egy cég a Google térképen?

A Google használ külső adatbázisokat is a cégek térképen való megjelenítéséhez, így elképzelhető, hogy már szerepel cégünk ott, anélkül, hogy bármit is tettünk volna érte. Azonban ha mégse jönnek ügyfelek a térképes szereplésünknek köszönhetően, akkor elképzelhető, hogy valami nem tökéletes az adatokban.

pl.: ha cégünket Kovács és fia szolgáltató Kft-nek hívják és így szerepel a térképen, akkor csak azok találják meg, akik név szerint keresik. Azonban, ha a cég autómosót üzemeltet, akkor hasznos lenne, ha azoknak is megjelenne a cég működési helye, akik az „autómosó” szót írják be a térképbe, mivel így új ügyfelekre tehet szert.

Ha szeretné, hogy cége megjelenjen az ön számára fontos szavakra a térképen, akkor létre kell hoznia céges adatlapját, Google profilját megfelelő módon, részletesen kitöltve minden információt. Ezután fog kapni postán egy megerősítő kódot a Google-tól, amellyel aktiválhatja a térképes megjelenést. Ha ezzel kész, akkor rövidesen számíthat is potenciális ügyfelekre a környékről.

Amennyiben nem tudja, vagy nem szeretné saját maga létrehozni Google térképes megjelenését, akkor bízza cégünkre és kedvező áron, szakszerűen és optimalizáltan készítjük el önnek.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago