Categories: Google Adwords

Google Adwords Továbbfejlesztett kampányok 2.0

A Google Adwords Továbbfejlesztett kampányok újabb fejezete vár frissítésre a felhasználói fiókok nagy részében. A fejlesztés ezúttal a Hirdetésbővítményeket érinti, a felhasználóknak 2013. szeptember 23-áig van lehetőségük elképzeléseiknek megfelelően frissíteni a hirdetési kampányaikat. A megadott határidő után a Google Adwords rendszerében automatikusan frissítésre kerülnek a kampányok, de ez nem minden kampány esetében lesz előnyös.

A Google Adwords Hirdetésbővítményeket érintő fejlesztés célja, hogy minden platformon hatékonyak legyenek a hirdetési kampányok. A fejlesztés főbb pontjai:

  • A bővítményeket Hirdetéscsoportokhoz lehet társítani, így konkrétabban megadhatjuk, hogy mely hirdetésekhez mely bővítmény legyen használva.
  • Részletesebb statisztikák: pl. Megtekinthetjük, hogy az egyes belső linkek mennyire voltak hatékonyak, így jobban tudjuk optimalizálni a kampányt.
  • Mobilspecifikus üzenetek és telefonszámok megjelenítése a hirdetésben
  • A bővítmények ütemezése: beállíthatjuk, hogy mely napokon, hány órától, hány óráig jelenjen meg egy bővítmény. Ez például azért lehet hasznos, mert beállíthatjuk, hogy a telefonszám csak nyitvatartási időben jelenjen meg a hirdetéshez.

A fenti frissítések előnyei miatt már most érdemes lehet átállni a fejlesztett verzióra, de aki nem él ezzel a lehetőséggel, annak a rendszerben szeptember 23-án átállítják a bővítményeit, hogy a frissített verzióval összhangba kerüljön. Van két szabály, aminek ha nem felel meg egy felhasználó régi beállítása, akkor annak a hirdetésbővítményét szeptember 23-tól letiltják:

  • A belső link szövege max. 25 karakteres lehet. A Google Adwords csapata úgy tapasztalta, hogy a rövidebb, tömörebben megfogalmazott belső linkek hatékonyabbak tudnak lenni.
  • Egyedi belső linkek: A hirdetéscsoport minden új belső linkjének egyedi tartalomra, céloldalra kell mutatnia.

Mivel már nem egészen két hét áll rendelkezésre az átállásig, javasoljuk, hogy minél előbb lépjen be fiókjába és frissítse a kampányokat, mivel a gyors átállás akár jelentős hasznot is hozhat az ön számára.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago