A Google Adwords Hirdetésbővítményeket érintő fejlesztés célja, hogy minden platformon hatékonyak legyenek a hirdetési kampányok. A fejlesztés főbb pontjai:
A fenti frissítések előnyei miatt már most érdemes lehet átállni a fejlesztett verzióra, de aki nem él ezzel a lehetőséggel, annak a rendszerben szeptember 23-án átállítják a bővítményeit, hogy a frissített verzióval összhangba kerüljön. Van két szabály, aminek ha nem felel meg egy felhasználó régi beállítása, akkor annak a hirdetésbővítményét szeptember 23-tól letiltják:
Mivel már nem egészen két hét áll rendelkezésre az átállásig, javasoljuk, hogy minél előbb lépjen be fiókjába és frissítse a kampányokat, mivel a gyors átállás akár jelentős hasznot is hozhat az ön számára.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…