A Google segítségével hatékonyan és gyorsan tudja növelni ügyfelei számát. Egyre több ember keres az interneten vásárlási lehetőséget, szolgáltatásokat, így a legnépszerűbb internetes kereső segítségével a leginkább potenciális ügyfélkört érhetjük el. Egy Google keresés után az emberek többsége az első oldalon lévő cégekből választ, ezért a cél, hogy ott legyünk az elsők között.

3 lehetőség a Google első oldalára!

Ha a Google találati listájának első oldalán szeretnénk szerepelni, akkor a lenti kép alapján erre 3 lehetőségünk van. 1. Google Adwords hirdetési kampányt indítunk, amellyel a találati lista felső részét, a „Hirdetés” szekciót tudjuk megcélozni. Ezzel a megoldással akár azonnal ott lehetünk az első oldalon.

2. Keresőoptimalizálás a normál találati listán való szereplésért. A keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat, amelynek a segítségével a találati listán közvetlenül a fizetett hirdetések után szerepelhet a weboldalunk.

3. Google térképes találati oldal. Mivel egyre több ember használja a Google térképet (már csak az Androidos telefonok terjedése miatt is), ezért önmagában is hasznos jelen lenni egy cégnek a Google térképen. A fent bemutatott találati listán azonban azt is sikerült elérni, hogy ez a térképen létrehozott céges oldal a találati lista leglátványosabb részeként jelenjen meg.

Melyiket válasszam?

A fentiek bármelyike komoly ügyfélkört tud hozni önnek, azonban mindegyiknek van előnye és hátránya, emellett nem lehet sablonként ráhúzni a cégekre, hogy melyikkel járnak jobban.

Ha ön is szeretne a Google segítségével költséghatékonyan ügyfelekhez jutni, akkor örömmel segítünk ebben önnek.

Ingyenes elemzésért, Google tervért keressen minket bizalommal!

 

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago