Ha a Google találati listájának első oldalán szeretnénk szerepelni, akkor a lenti kép alapján erre 3 lehetőségünk van.
2. Keresőoptimalizálás a normál találati listán való szereplésért. A keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat, amelynek a segítségével a találati listán közvetlenül a fizetett hirdetések után szerepelhet a weboldalunk.
3. Google térképes találati oldal. Mivel egyre több ember használja a Google térképet (már csak az Androidos telefonok terjedése miatt is), ezért önmagában is hasznos jelen lenni egy cégnek a Google térképen. A fent bemutatott találati listán azonban azt is sikerült elérni, hogy ez a térképen létrehozott céges oldal a találati lista leglátványosabb részeként jelenjen meg.
A fentiek bármelyike komoly ügyfélkört tud hozni önnek, azonban mindegyiknek van előnye és hátránya, emellett nem lehet sablonként ráhúzni a cégekre, hogy melyikkel járnak jobban.
Ha ön is szeretne a Google segítségével költséghatékonyan ügyfelekhez jutni, akkor örömmel segítünk ebben önnek.
Ingyenes elemzésért, Google tervért keressen minket bizalommal!
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…