A fejlesztés elsősorban azokat érinti, akik nagyobb versenyű kulcsszóra hirdetve igyekeznek ügyfelekhez jutni. A változás következtében ugyanis az első oldalon való megjelenéshez nem lesz elegendő az első 10 hirdető közé bejutni. Azoknak, akik az ügyfeleik jelentős részét a Google Adwords segítségével szerzik egy nagyobb versenyben, már most érdemes megvizsgálniuk a kampányaikat és megtenni azokat a lépéseket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy benn szerepeljen a hirdetésük a top 4-ben.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…