A Google Ads 2021. novemberben megváltoztatta a számlázási módot, amelynek köszönhetően nagyon sok hirdető nem találta hogy mit kell letöltenie a könyvelés számára. A változtatás lényege, hogy mostantól a befizetés időpontjában egy „Előrefizetési” számlát állít ki a befizetett összegről, majd hónap végén a ténylegesen elköltött összegről állítja ki a számlát a rendszer, azonban mivel ez a számla az összegzésen 0 Ft-tal szerepel, sok felhasználó ezt meg sem nyitja.
Ha azonban mégis megnyitjuk a számlát, akkor az első oldalon szintén egy 0 Ft-os összeg szerepel, de csak ott.
A második oldalon már láthatóvá válik amit keresünk, a költésekről kiállított számla.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…