A keresőoptimalizálást mindenképp ezzel érdemes kezdeni, mivel a többi teendőnk erre fog építkezni. Amennyiben rendbe szeretnénk tenni technikai SEO szinten a weboldalunkat, akkor először is egy alapos átvizsgálásnak kell alávetni, amely során elemezzük a weboldal sebességét, a feltérképezhetőséget, kódolását és még számos más tényezőt. Az elmúlt években nagyon sok olyan weboldallal találkoztam, ahol már attól, hogy a technikai SEO-t rendbe raktuk, komoly helyezésjavulás következett be.
Szerencsére a keresőoptimalizálásban a Google is rendelkezésünkre bocsát néhány eszközt. Ezzel az online eszközzel például azt tudjuk ellenőrizni, hogy a weboldalunk mennyire mobil barát: https://search.google.com/test/mobile-friendly
Természetesen a keresőoptimalizálás során, egy komoly versenyben nem elegendő csak a technikai SEO-ra koncentrálni, szükséges a weboldal tartalmi részének a fejlesztésére (on-page SEO), valamint a weboldalra mutató linkek számának a gyarapítására (off-page SEO) is hangsúlyt tennünk.
Irodánk teljes körű keresőoptimalizálással foglalkozik, így a technikai SEO-tól kezdve az on-page SEO-n át a linképítésig minden fázist kézben tudunk tartani annak érdekében, hogy a keresőoptimalizálás eredményeként elérjük a megbízónk számára az első helyeket a Google találati listáján.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…