Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás – technikai SEO

Ahhoz, hogy a weboldalunk előkelő helyen szerepeljen a Google organikus találati listáján, az egyik legfontosabb tényező, hogy jól működő, Google barát weboldalunk legyen. Ezt nevezzük technikai SEO-nak (SEO=Search Engine Optimization).

A keresőoptimalizálást mindenképp ezzel érdemes kezdeni, mivel a többi teendőnk erre fog építkezni. Amennyiben rendbe szeretnénk tenni technikai SEO szinten a weboldalunkat, akkor először is egy alapos átvizsgálásnak kell alávetni, amely során elemezzük a weboldal sebességét, a feltérképezhetőséget, kódolását és még számos más tényezőt. Az elmúlt években nagyon sok olyan weboldallal találkoztam, ahol már attól, hogy a technikai SEO-t rendbe raktuk, komoly helyezésjavulás következett be.

Szerencsére a keresőoptimalizálásban a Google is rendelkezésünkre bocsát néhány eszközt. Ezzel az online eszközzel például azt tudjuk ellenőrizni, hogy a weboldalunk mennyire mobil barát: https://search.google.com/test/mobile-friendly

Természetesen a keresőoptimalizálás során, egy komoly versenyben nem elegendő csak a technikai SEO-ra koncentrálni, szükséges a weboldal tartalmi részének a fejlesztésére (on-page SEO), valamint a weboldalra mutató linkek számának a gyarapítására (off-page SEO) is hangsúlyt tennünk.

Irodánk teljes körű keresőoptimalizálással foglalkozik, így a technikai SEO-tól kezdve az on-page SEO-n át a linképítésig minden fázist kézben tudunk tartani annak érdekében, hogy a keresőoptimalizálás eredményeként elérjük a megbízónk számára az első helyeket a Google találati listáján.

Kovács Endre

Share
Published by
Kovács Endre

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago