Categories: Google

Itt a Google Shopping – ne maradjon le!

Nyár elején Magyarországon is elérhetővé vált a Shopping-hirdetés, ez a Google termék-összehasonlító hirdetési formátuma, ami különböző webshopok ajánlatait összeveti a Google keresési találatai között.

Az új hirdetésforma elsőként abban különbözik a szöveges hirdetésektől, hogy a leendő vevőnek egy adott termékre a legjobb ajánlatokat mutatja meg termékfotóval, árral, leírással, ugyanakkor a konkurencia releváns webshophirdetéseit is felsorakoztatva. Találatkor a Google több szempontot is figyelembe vesz a hirdetések sorrendjének kialakításakor. Egyik ilyen szempont, hogy mely üzlet kínálja a legjobb áron az adott terméket, de az elsők közé kerüléshez hozzásegít a szakszerű beállítás, precíz termékadat-kitöltés is!

Miért ne maradjon ki belőle?

A Shopping-hirdetések fel fogják pörgetni a piacot, hatalmas változásokat generálva egy-egy szegmensben. Nemzetközi adatok szerint akár harmadával jobb eredményeket lehet elérni a Shopping-kampányokkal, mint a hagyományos hirdetésekkel, de a keresések forgalmának háromnegyedét is átvehetik majd a Shopping-hirdetések.

Egyik legnagyobb előnyét érdemes kiemelnünk, hogy megjelenhet egy feltűnő, képes hirdetéssel, amikor a termékét kulcsszavakkal keresik.

Az újítás azoknak a szereplőknek fog leginkább kedvezni Magyarországon, akik ismert márkákkal, jó árakkal és profi marketingstratégiával uralják a piacot.

Jelenleg 30 országban működnek Shopping-hirdetések, a legnagyobb külföldi piacokon e hirdetésformák legelőször 2012-ben kerültek bevezetésre, a hazai és más uniós országon belüli elindulását versenyjogi akadályok lassították. A szomszédos országokra célzó vállalkozásoknak jó hír, hogy Magyarországgal párhuzamosan a szolgáltatás Romániában és Szlovákiában is elindult.

Vegye igénybe szakmai segítségünket, bízza ránk Google Shopping, Facebook, Google Ads, Instagram kampányai, hirdetései kezelését!

Facebook-Ads-Írókéz

Facebook-Ads-Irokez

Share
Published by
Facebook-Ads-Irokez

Recent Posts

Hogyan érheted el, hogy a weboldalad forrásként szolgáljon mesterséges intelligenciáknál (mint a ChatGPT)?

A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…

3 hónap ago

Stratégiai útmutató a meta leíráshoz (meta description)

A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…

5 hónap ago

A legújabb SEO trendek: Hogyan légy versenyképes az online környezetben

Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…

2 év ago

Mit érdemes tudni a ChatGPT-ről

A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…

3 év ago

Az a fránya kosárelhagyási arány!

Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…

3 év ago

Performance Max teljesítménymaximalizáló kampány

Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…

3 év ago