Miért ne maradjon ki belőle?
A Shopping-hirdetések fel fogják pörgetni a piacot, hatalmas változásokat generálva egy-egy szegmensben. Nemzetközi adatok szerint akár harmadával jobb eredményeket lehet elérni a Shopping-kampányokkal, mint a hagyományos hirdetésekkel, de a keresések forgalmának háromnegyedét is átvehetik majd a Shopping-hirdetések.
Egyik legnagyobb előnyét érdemes kiemelnünk, hogy megjelenhet egy feltűnő, képes hirdetéssel, amikor a termékét kulcsszavakkal keresik.
Az újítás azoknak a szereplőknek fog leginkább kedvezni Magyarországon, akik ismert márkákkal, jó árakkal és profi marketingstratégiával uralják a piacot.
Jelenleg 30 országban működnek Shopping-hirdetések, a legnagyobb külföldi piacokon e hirdetésformák legelőször 2012-ben kerültek bevezetésre, a hazai és más uniós országon belüli elindulását versenyjogi akadályok lassították. A szomszédos országokra célzó vállalkozásoknak jó hír, hogy Magyarországgal párhuzamosan a szolgáltatás Romániában és Szlovákiában is elindult.
Vegye igénybe szakmai segítségünket, bízza ránk Google Shopping, Facebook, Google Ads, Instagram kampányai, hirdetései kezelését!
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…