A Google csapata úgy alakította ki az Adwords hirdetési rendszerét, hogy bárki regisztrálhasson és indíthasson kampányokat. Az Adwords rendszere azonban egyre összetettebb lett, amely megfelelő beállítások esetén nagyon jó megtérülésű reklámot biztosíthat számunkra. Ezzel szemben ha nem megfelelő szintű ismeretekkel használjuk, akkor nyereség helyett, akár veszteséget is termelhet a hirdetési kampányunk.
Éppen ezért a Google Adwords terjedelmes oktatási anyagokat, vizsgákat és ehhez kapcsolódó Google minősített partneri rendszert hozott létre. Minősített Adwords szakértő lehet az, aki sikeresen teljesíti az alapokról szóló Adwords vizsgát és legalább egy haladó vizsgát. Emellett az általa kezelt kampányoknak is jól kell teljesítenie, valamint megfelelő volument el kell érnie.Az alapismeretekről szóló vizsga 100 kérdést tartalmaz, amelyeket max. 2 óra alatt kell megválaszolni és 85%-tól számít sikeresnek. A haladó vizsgák ehhez hasonló paraméterrel, de specializáltabb területekre vonatkozó kérdésekkel rendelkeznek (keresési, vizuális és jelentés-elemzés).
A Google Adwords szakértőknek bizonyos időközönként újra kell vizsgázniuk, ezzel igazolják, hogy a tudásuk nem avult el, továbbra is naprakész.
Irodánk szakértőjének a képesítését az alábbi képre kattintva ellenőrizheti:
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…