Egy kifejezésre keresve a Google-ban rendszeresen találkozhatunk olyannal, hogy az első helyen szereplő weboldalnak nem csak a főoldalát láthatjuk, de egyes menüpontokat, aloldalakat is feltüntet a keresőprogram a találati listán.
Ebben az esetben Authority site-val van dolgunk. Egy weboldal akkor kaphatja meg ezt a státuszt, ha egy keresési kifejezésre a Google kiemelten relevánsnak ítéli az adott honlapot. Authority site státuszt a legkönnyebben a cég a saját nevére tudja elérni, de természetesen sokkal nagyobb haszna van abból, ha a tevékenységét lefedő, gyakran használt kifejezésre nyeri el ezt a státuszt.
Ha egy weboldal eléri, hogy Authority site-ként jelenik meg egy gyakran használt kifejezésre, akkor számíthatunk arra, hogy sokkal több látogató fog érkezni az oldalra, mintha „csak” az első helyen szerepelne az oldal a találati listán.
A mesterséges intelligenciák (MI-k) egyre gyakrabban segítik a felhasználókat információkeresésben, döntéstámogatásban és problémamegoldásban. De vajon…
A meta leírás (meta description) egy strukturált HTML elem, amely a weboldal tartalmának összegzésére szolgál,…
Az online keresőmotorok folyamatosan változnak és fejlődnek, így az SEO (keresőoptimalizálás) trendek is ezt igyekeznek…
A ChatGPT egy nyílt forrású, nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. A ChatGPT…
Egy webshoptulajdonos rémálma a nagy számú kosárelhagyó, ennek aránya egy 2022-es dán-amerikai felmérés alapján világszerte…
Az intelligens Shopping új generációjaként már elérhető a Performance Max, teljesítménymaximalizáló kampánytípus, amely lehetőséget biztosít…