Megváltoznak az AdWords hirdetésrotációs beállításai

2017. szeptember 25-től kezdve változtatás lép életbe az Adwords rendszerében, amely a hirdetésrotációt érinti:
1. Csak két hirdetésrotációs beállítás lesz a rendszerben:

• Az „Optimalizálás” beállítás használata esetén a rendszer a Google gépi tanulási technológiájára támaszkodva olyan hirdetéseket jelenít meg, amelyek várhatóan jobban fognak teljesíteni, mint a hirdetéscsoportban található egyéb hirdetések.

• A „Rotáció határozatlan ideig” beállítás hatására a rendszer határozatlan ideig egyenletesebben fogja megjeleníteni a hirdetéseket.

Szeptember 25-től az „Optimalizálás konverziókhoz” és az „Egyenletes rotáció” beállítás kiszürkítve fog megjelenni az AdWords felületén. Ez a következőket jelenti:

• Az „Optimalizálás kattintásokhoz”, az „Optimalizálás konverziókhoz”, illetve az „Egyenletes rotáció” beállítást alkalmazó kampányok az „Optimalizálás” lehetőséget használják majd.

• A „Rotáció határozatlan ideig” beállítást használó kampányok nem fognak változni.

2. Az intelligens ajánlattételt alkalmazó kampányok a hirdetésrotációs beállításuktól függetlenül az „Optimalizálás” beállítást fogják használni.

3. A hirdetésrotációs beállítások a hirdetéscsoport szintjén állnak majd rendelkezésre.