Google-tiltólistán a mobiljavítás-hirdetések

Mindössze pár hónapja a keresőóriás új irányelvet vezetett be, amely korlátozza az iPhone- vagy bármilyen számítógép- és telefonjavító Ads (Adwords) hirdetéseket a Google-platformon. Az már csak hab a tortán, hogy nem egyedül vannak ebben a kérdésben, hanem a Microsoft Bing is szigorítja a reklámpolitikáját, hogy „megszüntessék a fogyasztókat károsító szolgáltatások népszerűsítését”. A korlátozásokat a harmadik[…]

Húsvéti keresési trendek

Rengeteg vállalkozás a termékeit, szolgáltatásait az online keresésekre reagálva értékesíti. A karácsonyi nagy dömping mellett egy másik kiemelkedő kereskedelmi időszak a húsvét. Ilyenkor ételt, italt, csokit, ruhát, de szállást, programokra belépőt, valamint dekorációt és ajándékot is keresnek tömegével online – ráadásul konkrét vásárlási szándékkal! Nézzünk meg pár jól szemléltető diagramot, ábrát! A képen a 2017-es,[…]

Google Ads adatközpontú hozzárendelés

A legtöbb ügyfél végül a fizikai üzletben köt ki, ha vásárolni szeretne: a statisztikák szerint a vásárlók 61% -a szívesebben választ olyan cégeket, akik rendelkeznek fizikai üzlettel is, mint az olyanokat, akiknek kizárólag webshopja van. A vállalkozásoknak érdemes figyelembe venniük a reklámok offline hatását is, annak érdekében, hogy továbbra is sikeresen tudják folytatni az ’omnichannel’[…]

Mi a különbség a multi-channel és az omnichannel között?

Az új technológiák és új marketing stratégiák folyton megújuló formában érkeznek, ezek sokszor bosszantóak lehetnek, és a vállalkozók már-már ellenük intézett támadásként élhetik meg ezeket, ha nem kötelezik el magukat amellett, hogy nyitottak legyenek ezekre az újításokra és változásokra, és készek arra, hogy gyorsan megismerkednek és alkalmazkodjanak hozzájuk. A két kifejezés, melyek a digitális világunkban[…]

A honlapok gyorsasága nagymértékben befolyásolja a vásárlások arányát

Ahhoz, hogy igazán jó eredményeket érjen el a Google hirdetésed, nem elég pusztán az, hogy a megfelelő kulcsszavakra hirdetsz, és hogy magas kattintási árat adsz meg. Fontos, hogy a felhasználói igényeknek is megfeleljen a honlapod. Az internethasználók elvárása a honlapokkal szemben az, hogy egyszerre legyen hasznos, és gördülékenyen használható a felület. A Google az idei[…]

Adaptív keresési hirdetés – Google Ads

A Google Adwords felelős azért, hogy egy adott honlap hirdetésként a keresési eredmények tetején jelenhessen meg a megadott kulcsszavak alapján. Ahhoz, hogy mindig lépést tudjon tartani egy vállalkozás a Google aktuális hirdetésorientációs beállításaival, arra van szükség, hogy folyamatosan nyomon kövessük a fejlesztéseket, és hogy folyamatosan alkalmazkodjunk a meglehetősen gyakori változtatásokhoz.  

Megváltoznak az AdWords hirdetésrotációs beállításai

  2017. szeptember 25-től kezdve változtatás lép életbe az Adwords rendszerében, amely a hirdetésrotációt érinti: 1. Csak két hirdetésrotációs beállítás lesz a rendszerben: • Az „Optimalizálás” beállítás használata esetén a rendszer a Google gépi tanulási technológiájára támaszkodva olyan hirdetéseket jelenít meg, amelyek várhatóan jobban fognak teljesíteni, mint a hirdetéscsoportban található egyéb hirdetések. • A „Rotáció[…]

Gmail hirdetés

A Gmail hirdetés megtévesztésig hasonlít egy hírlevélre, azzal a különbséggel, hogy a segítségével olyanokat is elérhetünk, akik még nem iratkoztak fel a hírlevél listánkra. Célzásként megadhatunk kulcsszavakat, amelyek ha szerepelnek egy Gmail felhasználóhoz érkezett emailben, akkor számára megjelenik a hirdetésünk. Ez a célzási módszer semmi újdonságot nem tartalmaz azoknak, akik már kicsit is használták az[…]